Buurtslagers komt voortaan met een nieuwe, frisse look voor de dag: we kozen voor een vernieuwde huisstijl en bijhorende slogan. Zo blijven we actueel in een retailmarkt die constant in beweging blijft. Zonder aan onze aanpak te sleutelen.
store
cart
filters
Buurtslagers komt voortaan met een nieuwe, frisse look voor de dag: we kozen voor een vernieuwde huisstijl en bijhorende slogan. Zo blijven we actueel in een retailmarkt die constant in beweging blijft. Zonder aan onze aanpak te sleutelen.
Buurtslagers bestaat al sinds 1990 en biedt nu een veel ruimer assortiment aan dan vroeger. Naast vers vlees, vind je bij ons bijvoorbeeld ook heel wat traiteurbereidingen, buffetten, bereide groenten, … . Door de jaren heen zijn we geëvolueerd. Mee met de markt, de eetgewoonten en met jou, onze klant. Een rebranding of verfrissing van het merk was hier dan ook op zijn plaats.
We gingen daarom op zoek naar een nieuwe slogan die duidelijk weergeeft waar Buurtslagers vandaag de dag voor staat. Het eindresultaat: ‘Goed eten, elke dag’. Het is onze ambitie om je te voorzien van goed eten, elke dag in de week, het weekend of op feestdagen. En dat aan een goeie prijs. Elke dag opnieuw.
Onze aanpak blijft uiteraard dezelfde: we zorgen ervoor dat onze lekkere vleesproducten en bereidingen zo efficiënt en slim mogelijk in onze meer dan 140 buurtsupermarkten geraken. Zo blijft de prijs laag, en de kwaliteit hoog. Kortom, elke dag goed eten was nog nooit zo makkelijk.
Genoot je van een lekker etentje met producten van Buurtslagers? Laat het gerust weten op onze Facebookpagina via de hashtag #goedetenelkedag.